även om himlen faller ner.

2011-01-03 - 10:33:04 / 1 kommentarer ..


godmorgon.

Jag är liiite gladare idag, men fortfarande något
sur. Jag är helt sjukt förbannad på tres låne-
mobiler. DOM ÄR FAN STÖRDA! Jag har seriöst
damp på dom. Jag lovar att dom bara kommer
göra en fabriksåterställning och en uppdatering.
Funkar inte min mobil nu heller kommer jag va
fett sur på dom. Men i alla fall. Idag ska jag
till sjukgymnasten, fett läskigt. Sen efter det
ska väl mamma och jag fixa resa utomlands
vecka sju. Efter de ska jag träffa Jennifer.
Ska på bio, det gillas sjukt mycket! Nu ska
jag lyssna på musik och så.
pussss

Kommentarer
Jennifer Berg - http://bergknows.blogg.se/

de gillas ungefär såhääääääääääääääääääääääääääääääääär mycke :D <3

2011-01-03 - 11:44:20

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!