tidsinställt inlägg

2011-02-11 - 12:00:00 / 1 kommentarer ..



Detta är ett tidsinställt inlägg, men bara en sista bloggning innan jag åker
tänkte jag. Nu är klockan 12.00 och jag sitter i bilen på väg till Landvetter.
Hoppas ni får en bra vecka utan mig, bloggar kanske något sedan i
Teneriffa eller på Landvetter. Kameran har laddats & självklart mp3'n med.
Nu är det bara massa ta det lugnt så hörs vi sen kanske. Just det,
--->HÄÄÄÄR<--- är en länk till massa bilder på vattenlandet som ligger på
andra sidan motorvägen än vårat hotell.
PUSS



Kommentarer

ska också till teneriffa fast i april, tror jag ska te samma ställe ;)

2011-02-11 - 14:16:59

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!