morgonuggla, :(

2011-02-07 - 07:23:54 / 1 kommentarer ..


godmorgon alla!

Idag är det skolan, vilket jag inte vill för jag vill sitta hmma och kolla på glee hela dagen. Men idag är det en sån dag som går fort, samma i morgon och på onsdag. Sen på torsdag så är det lite segt men det klarar jag och på fredag så slutar JAG tidigt eftersom att mamma, jag och min moster drar till Teneriffa och det gillas! Just nu ser jag ut som en uggla, lagomt ful och aldeles för trött. Men i alla fall så orkar jag inte gå på elevrådet idag. Men det är andra i klassen som ställer upp för mig, snälla kompisar man har ju! Så jag ska fixa bort min uggle-look. Nu ska jag droga spotify, med massa bra låtar! Måste vara med alla i veckan innan jag åker, så vill ni göra något så kan ni ju säga till! Men i alla fall så ska jag fixa mig nu.
min älskade parfym ! (LL'



Kommentarer

sv; AAAAAAAAAAAH :D

kan båda på gitarr

2011-02-07 - 08:33:54

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!