mer bloggning på g.

2011-02-03 - 21:24:10 / 1 kommentarer ..


hej hej !

Jo, det är väääääääääääääääldigt stressigt just nu. Har haft ett individuellt SO arbete med som ska vara inne imorgon som jag äntligen blivit klar med. Mycket mer uppdatering har jag lovat en kompis att det ska bli, och ny design kommer så snart som möjligt. Nu är jag extremt trött så jag ska fixa mig och sen sova för jag behöver verkligen det. I morgon tror jag att det blir Habo en sväng efter skolan och i helgen ska jag ta det lugnt med familjen. Packa, kolla kläder och massa sådant ska det göras med eftersom jag åker nästa fredag. Ska ta massa bilder. Till er som inte vet så ska jag till Teneriffa med mamma & min moster. Men imorgon är det slut på en stressig skol-vecka. SÅ skönt att bara ta det extremt lugnt i helgen och nästa vecka åka iväg. Imorgon är det sista dagen på 30 dagar men den har en egen kategori så ni kan titta tillbaka på vad jag har skrivit. Nu ska jag lägga mig i sängen och götta mig. Lär ju somna direkt!

Kommentarer
Josefine -

BRA FRIDA! :D<3

2011-02-04 - 18:02:50

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!