bloggar normalt nu...

2011-02-04 - 18:28:53 / 1 kommentarer ..


HELLOOO! :)

Inget mer bloggande med temat 30 dagar. Det har gått 30 dagar nu, så det är passerat. Men jag har lovat massa människor att börja blogga mer, så det får väl bli så då eftersom alla tjatar och det är GRYMT kul att blogga, bara för att komma bort från 'verkligheten' och sjunka in i 'datavärlden' ett tag.

I alla fall så har det vart en oerhört konstig vecka. Allt har bara blivit konstigt och så. Men nu ska vi inte klaga utan jag ska faktiskt berätta om en av världens finaste ungar! Hon heter Judit Palmén och hon betyder överdrivet mycket för mig! Vi lärde känna varandra på en träff med alla konfirmationsgrupper och så sov vi över i sofiakyrkan. GRYMT ÄLSKVÄRT ♥ ! Men jag kommer alltid finnas här för henne, så som hon har funnits här för mig. Och framför allt just nu. Allt är ganska svårt, men det löser sig, jag lovar. Älskar henne något sjuuuuuuuuuukt alltså, tjejen betyder! ♥

Kommentarer

awwwwwwwww :DD

imorn kommer ett inlägg om dig <3333333

2011-02-04 - 20:31:25

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!