sweet sunday

2011-12-11 - 12:23:35 / 0 kommentarer ..


alltså jag får sånt ryck.

Matchen igår (HV71's jubileums match) var så jävla dålig. Dommarna sög, HV sög, LHC sög. JÄVLA BAJS. Ahja, kom hem och la mig i sängen för att kolla svampbob fyrkant men så blev det inte. Tror datan stängdes av vid 5 av att jag hade sett klart alla avsnitt. Idag så blire att fixa sig, städa och sen dra mig till Falköping för att träffa en kompis! Fredagen tillbringades med bästaste Madde/Emmet. Stack hem till henne, blåste nästan iväg båda två för Berit var igång, she's wild! Sen så bestämde vi oss för att åka hem hit, laga mysig mat och ha det chill. Träffade Johan och några andra vänner efter vi hade käkat. Drog hem hit och hade suuperkul. Spelade in världens flummigaste video som innehöll - trams, kommentarer, dans, upptejpade ögonlock & näsor och massvis av skratt! VILKA TJEJER. Haha, vi har humor, riktig humor! Sen så la vi oss och kollade på svampbob tills vi dog av skratt och sen somnade. Gjorde även en suuuperfin frukost med massa mys. Nu ska jag städa och fixa mig lite till innan jag drar mig mot buss/tåg !

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!