hur kan ett hejdå betyda så mycket?

2011-12-06 - 23:14:38 / 1 kommentarer ..


Något som jag tycker är sjukt är att ett ''hejdå'' kan betyda så oerhört mycket.

Ni vet när man är hos någon eller med någon som man älskar som vän eller som pojk/flickvän eller bara har allmänt kul med och säger hejdå betyder det att vi ses snart. Men när är snart? Om en vecka, en månad, två år? Man vet inte förens man ses nästa gång.

Ibland önskar jag att saker var ogjorda, att jag aldrig träffat personer som skulle förstöra rätt mycket eller bara spola tillbaka till första gången man träffade någon, göra om alla roliga/knäppa saker gång på gång utan att umgås mindre och mindre. Skrika högt som satan eller kasta iväg småpengar! Åka pulka ute sent på kvällen eller sova så länge man vill på morgonen med underbara personer.

Hade jag fått bestämma nu, när jag är 15 år och lite till, så hade jag åkt jorden runt med någon av mina närmsta vänner, bara för att få göra något kul tillsammans once again. Och så vill jag ha en pojkvän med hjärta & hjärna, underbara vänner och ett bra liv.

Om du läser detta Jultomten så önskar jag mig inga smycken, inga tröjor, andra kläder eller saker. Jag vill ha kärlek och sanna vänner!

Godnatt

Kommentarer

måste ses snart, saknar dig massor :( <3

2011-12-08 - 11:04:06

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!