HIIIIIGH ON LIFE

2011-12-02 - 07:35:24 / 1 kommentarer ..


idag så taggar vi skolan, det är så hiiiiimlans kul..

Eller? Nej men jag har två prov som ska göras idag. Ett engelskaprov som jag ska prata i 2 minuter om en person som inspirerar mig + en idrottsuppsats som ska vara inne 23:55 idag. Så efter skolan ska jag hem och PLUGGA! Himlans kul alltså. Men vi hoppas på att jag blir klar med den fort och kan enjoy the evening helt lonely! Nej men jag hittar väl på något att göra. Sova kanske? Imorgon så kommer förmodligen en polare hit och så hittar väl vi på något. På söndag så kommer EMMET hit. MIN ÜBERFINA TJEJ! Glöggmys & Pepparkaksbak !  Nu ska jag fixa mig, funderar starkt på mysbyxor, fast nä....
länge sedan... men på jullovet ska ni se..

Kommentarer

Allt bra ? (:

2011-12-04 - 19:45:31

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!