svensk sommar?

2011-08-08 - 10:38:05 / 0 kommentarer ..


jo man tackar. det spö regnar ju för sjutton hela tiden :(

USCH, vaaaaaaarföööööööör kan dety inte bara vara fint väder? Men vad gör det idag? För mig gör det ingenting eftersom att jag och Jesso ska ha det sjukt kul! Jag sover där med, så vem vet vad som händer? Om ni hör/ser två personer skratta/dampa eller vara allmänt konstiga eller som gör bort sig fett då är det nog vi. Kan ju säga hej om ni nu vill det. Vi är inte farliga, så no problems. Nej men det blir väl rätt chill skulle jag tro. Nu så ska jag packa och sen dra. Vänta på posten med. Hihi, för vem vet vad som väntad där? ;)


min bebbiiii är hemma! <3


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!