längesen, ?

2011-08-05 - 02:07:48 / 0 kommentarer ..


heeey!

Har inte orkat eller hunnit blogga på senaste. Natten till i onsdags så kom jag hem från Dalarna. En jävla lång bilfärd med A/C som inte hjälpte ett piss. Sen i Onsdags gick jag på stan & a6 med Annie. Hade mysigt. På kvllen så hyrde jag och bror två filmer. Och var ensamma hemma tills sent på natten. Kollade på 'Himlen är oskldigt blå' & 'Yes Man' . Sen så hände det lite saker som sabbade hela allt. Hela sommarlovet osv. Träffade Ida igår rätt tidigt. Fixade massa här hemma hos henne. Sen så firade jag och några till henne. Älskar den tjejen, hon betyder fan allt för mig. Like a sister. Nu så har alla gått hem och vi har städat och så. Ska nog lägga oss snart för vi är trötta osv. Min mobil har kommit så jag slipper min jävla lagg Sony Ericsson.... LYYYYCKLIIIIIIIIIIIIIIG CHEY. Får se vad dagen har att bjuda på. Ska ialf hämta min mobil och kanske sola. Nu blire sängen. GODNATT!
kvällens outfit, svart bandeau & topp - gina + shorts - h&m.

PUSSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!