i'm hooooooooooome!

2011-08-20 - 10:13:29 / 0 kommentarer ..


hej sötisar!

Kom hem igår från det sista lägret med konfan. Vi har vart på Tallnäs och haft det suuuuuuuper. Igår var dock en av de värsta dagarna. Hände lite saker när min kusin skulle åka iväg. Så sa vår präst det när vi övade och jag fick en chock. Fan jag har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Så hade dom hämtat hans hundar som var med och kom med dom till Tallnäs. Dom hoppade på mig och pussade mig osv. Sen gick jag in skakandes och gråtandes. När min kusin kom kunde jag inte släppa taget. Fan vad jag grät. Jag älskar han otroligt mycket! Skulle något hända han skulle jag bli helt tom. Ingen är bättre än han! Sen övade vi och drog hem. Nu är jag redo för konfa. Ska dit om en timma och öva igenom allt och fotas och allt sånt. Sen så kommer resten av dagen förgyllas med massa härligt folk! <3



puss!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!