godnatt!

2011-08-09 - 01:50:30 / 0 kommentarer ..


hey folks!

Detta blir sista inlägget för ikväll. Jessica och jag har haft det grymt kul idag och verkligen haft det så som det brukade vara. Har sockerkick, cpdamp, pizzakick och ja allt vad det nu går att ha. Imorgon vet vi inte vad som händer, antagligen sova ut och ha massa med roligt. Kanske träffa Nattis med? Sen ska jag städa mmitt rum kliniskt rent för på onsdag kommer bästa vän till mig. Ahja, ni får nöja er med bilderna här nedan.


natt humorn får förklara hur mycket vi HATAR fjortisar.


snygga cheyer.


en stycke frida

två seriösa cheyer. lite trötta osv.

TILL JESSICAS DATA: HÄNG DIG DU LAGGAR FÖR MYCKET PÅ SSSSSS & TTTTTTT ! :(

PUSSSS


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!