a promise!

2011-08-07 - 12:39:47 / 0 kommentarer ..


hej !

Såg plötsligt att statistiken hade stigit helt plötsligt? Kul i alla fall! Igår så var vi på lager 157 och shoppade lite. Fick med mig en ''pippi tröja'', två par svarta legings, jeans, en feeeeeeet hoodie och trosor. Tror det var allt. Sen så kollade vi i alla andra affärer runt i kring. Skulle köpa glass med och jag hittade magnum double. Det är nog glassen med flest minnen! Anyhow det tar vi senare. Sen drog vi hem och jag kollade film och städade (ingen bra kombination jag vet). Idag så drog jag upp sviiiin tidigt (08:00) för att gratta min bror med suuuuperfin sång och braiga presenter! Av mig fick han solsidan - säsong tvååå! Snäll tjej där ja. Nu så ska jag fixa klart mig själv för folks kommer snart. Ahjuste min mobil är tillbaka, KÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK på den! Imorgon blir det JESSOPESSOBÄSTASTEÄLSKLINGSPRINSESSAN! (♥♥♥♥♥♥♥♥)

lagom snygg cam bild...

vad vill ni se mer av i bloggen? :D



Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!