wonderful people

2011-04-28 - 21:05:59 / 3 kommentarer ..


hello alla !

Jag måste vara den tröttaste i hela världen och den mest stressade i hela världen. Alltså jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Jag menar skola med teaater, teater med fritid, skola med körningar, körningar med teater, teater med göteborg. Fan vad jobbigt. Sen så är jag trött hela tiden. Jag ska nog sova ut i helgen...  Igår hade jag 2 mötdén PÅ RAD. Ung036 + Konfa möte , sammanlagt från 17:00  +21:20... MMH inte lite trött heller. Sen idag vart det skola och efter det träffa Sebbe, guu vad jag älskar den ungen alltså. Ska nog sova nu, imorgon så ska jag skicka iväg ett brev dirr efter skolan till vinnaren i tävlingen. Sen så ska jag fixa en grej med Viki, och efter det så blir det kanske stan och sen titta moppehjälm med pappa. Nu ska jag sova är suuuperseg...



pusssssssss'


Kommentarer

hej,

nuh är vinnarna uppe i bloggen, gå in och kolla om du var en av dom som vann! :D <3



GUD VAD SÖT DU ÄR! <3

2011-04-28 - 21:50:14
nicki -

ny pojk på gång?:)

2011-04-28 - 23:02:26

ska du ha moppe frida :D ?<3

2011-04-30 - 23:46:23

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!