sunshine all day long.

2011-04-21 - 14:16:23 / 1 kommentarer ..


jahopp, slut på ett suuperhärligt lov :(

Men jag har hafy über bra faktiskt! Har kopplat av och tagit det lugnt och haft kul hela lovet. Kan berätta lite kort om vad jag har gjort under lovet.
Måndag: var och kollade brudklänning med min moster jättelänge på stan och käkade & fikade ute i det sköna vädret!
Tisdag: Jag och Lisa stack till körskolan och gjorde tuusen med tester och sen så hade vi kul en stund efter med.
Onsdag: Jag tog det lugnt på dagen, stack in till stan och käkade med min lillebror. Vi stressade till ica för att köpa florsocker till mina cupcakes. Så segade kärringen i kassan så vi missade bussen. Yai 20 minuter till nästa. Så vi stack till vip med ettan och köpte monster & rockstar + åkte med bussen hem. Sen så fixade jag och så för att mina tjejer skulle komma hit och fira mig. Hade så bäst man bara kan ha !
Torsdag: Gjorde absolut ingenting tror jag.
Fredag: Tog det lugnt.
Lördag: Käkade påskmat på Hooks
Söndag: Nada...
Måndag:
SOLAT !
Nu ska jag städa. Imorgon ska det inhandlas saker till örhängen och earcuffen till Amandah. Får se vad som händer i veckan. Hope it will be good.
ny bild ;*

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

Kommentarer

sv: jättekul att duh är med och tävlar om att bli veckans blogg ! :D



såå sööt bild! <3

2011-04-26 - 21:41:59

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!