oufft 6 days left!

2011-04-07 - 20:59:16 / 0 kommentarer ..


hello cuties :)

Sitter här på lite smådåligt humör. Usch, jag vet inte vad det har vart den senaste veckan men jag är typ skitlack på allt och alla och ååh jag vet inte. Behöver förbättras något känner jag.
Skulle försökt mig på att åka in och gymma lite efter skolan men jag orkade inte! Har försökt gå i trappor och så idag, snacka om att nästan stuka foten igen. Så ska ta det lugnt imorgon. Anyhow så när jag kom hem gjorde jag 'fruktsallad' på apelsin & äpple + sesamfrön. ÅÅÅÅÅH så gott! Pluggade lite också eftersom jag har SO-prov imorgon. Har inte gjort ett piss idag med andra ord.
Just nu så webbar jag med bästiiiiis, ååh blir så sjukt glad när jag ser / hör han! Sen så chattar jag med Jessoooo också. SKa dejta duschen nu en snabbis och sedan ringa bästis !

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!