friday i'm in love

2011-04-08 - 20:24:19 / 0 kommentarer ..


hallo cuties!

Sitter här och typ har damp eller något. Är på värsta braiga humöret just nu.
Dagen idag har vart sjukt bra! Skolan var väl okej, bra mat och jag hade fullt med energi. Sen å gick provet suuuuperbra faktiskt. Sen är det ju bara frågan om vad man får för betyg på den. Efter skolan så drog jag och Ami ner till june. Först drog vi till ica och köpte iskall cola och sen till westers. Hittade massa fint på westers och ba åååh jag vill göra en earcuff så jag köpte lite saker till det och sen stack jag hem efter typ en timma eller något i enbart westers. Hemma så möter man farmor och farfar som har kommit hit för att fira mig och farmor imorgon. Just nu tråkar jag sönder totalt. Har lust att typ dra ut en sväng eller något. Jag är riiiiktigt kär i min earcuf..
glöm inte tävlingen !
PUSSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!