förlåt...

2011-04-17 - 21:48:02 / 1 kommentarer ..


ja usch, förlåt bloggen och alla läsare! :(

Känner att jag är urusel på att blogga och har vart sämst på det nu i en vecka. Har ändå vart skönt att skita i bloggen faktiskt. Fyllde ju år i onsdags och det kom lite släkt till mig på kvällen. Sen så har jag inte gjort något speciellt. Igår så kom Ida till mig och sov här. Gjorde väl inget speciellt förutom att äta och chilla. Men det var riktigt nice. Just nu har jag städat och ska in i duschen och pyssla om mig själv. Ska även lägga upp bilder på mina presenter. Och juste får inte glömma att vinnaren i tävlingen koras imorgon. Spännande spännande. Imorgon ska dagen tillbringas med min moster för att checka lite på stan. Ska nog iväg och köpa material till en ring och lite annat sådant. Nu så sak jag fixa mig. Ha det gött boys and girls!
ja, alltså min normala bestiiis ida och jag för en vecka sedan. snygga!

:love: frida',

Kommentarer
Anonym -

lägger du ut vem som vann tävlingen idag ? :D

2011-04-18 - 09:27:35

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!