ang. beställning av smycken.

2011-04-18 - 21:24:07 / 2 kommentarer ..


mooorsning!

Ja som ni kanske såg så är vinnaren utsedd (inlägget nedan), men ni som inte vann kan beställa smycken som jag nämndei förra inlägget. hur ni då gör det är att ni skickar ett mail till [email protected] (suuupergammal adress.....) sedan så skriver ni smyckesbeställning i ämnesraden och skriver vad ni vill beställa och hur ni vill att den ska se ut så fixar vi resten. priset beror på hur mycket material som behöver köpas och hur du vill ha den. men några standard priser kommer när jag fått igång alltihopa lite mer.

PUSS!

Kommentarer
Anton Kouba - http://antonkouba.se/

Sv: Här kan du beställa boken: http://cdon.se/b%C3%B6cker/reinfors%2c_erika/annorlunda_%3a_unga_tankar_i_text_och_bild-12819291



Och jag läser Carrie diary's just nu, har knappt tid för böcker just nu men ska självklart skriva om den när jag är klar! Kram!

2011-04-19 - 10:41:43

hej, nuh är vinnarna uppe i bloggen,

gå in och kolla om du var en av dom som vann ? :D <3

2011-04-25 - 19:57:36

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!