15 today!

2011-04-13 - 22:11:43 / 2 kommentarer ..


hello folks & grattis till mig !

Ja somsagt så fyller jag år idag och det har firats lite över allt. I skolan, hemma, på stan & på brunnen. I alla fall så har min dag vart toppen! Fick en kondom av tjejerna i klassen, så super generöst. Sen drog jag ner på stan och så med Rajan och hade kul. Sen så drog jag till brunnen i 45 minuter och till sist hem. Har blivit firad nu under några timmar av lite släkt. Sen så imorgon kommer min andra moster och stannar här i 10 dagar. Har även fått TVÅ beställningar på ear-cuffs! Ja jag har börjat göra på beställning så hör gärna av er om ni vill ha något! Nu ska jag sova. SUGEN PÅ LIVET ! :love:

Kommentarer

Kolla mitt inlägg i tisdags :D <3

2011-04-14 - 14:37:56

hehhe (A) Bara för att jag är snäääällll :D <33 ah det måste vi ;o!!!

2011-04-16 - 18:17:28

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!