trött & har ont i huvudet!

2010-11-09 - 21:26:30 / 0 kommentarer ..


hola!

Jag kan bara säga att jag hatar migrän. Kan man inte
ta bort den, skicka den ut i rymden till mars så varenda
marsian får migrän? Blääh, jag vill verkligen inte ha
migrän! Det är så jobbigt, jag lovar jag får seriösa problem
på denna huvudvärk. Jag har precis duschat  och ska
väl snart sova, för jag vill ha bort huvudvärken. Vi får
se om jag är hemma imorgon eller inte. Men det är bara
halvdag imorgon, så ah kanske klarar det kanske
inte. Känns inte så just nu, för det gör djävulskt ont vid
ögonen, eller sådär bakom och bak i huvudet. Jag ska
nog ta att lägga mig med. Annars kommer det bara att bli
sämre. Ska gurgla med något skit jag fick igår, så att
mitt halsont försvinner för gott! Nej, nu ska vi försöka
tänka bort mitt halsont, min migrän + mitt knä. Det ska
tamefan bli bättre tills imorgon. Nu blir det tand brostning,
gurgel och sova!
godnattpuss' / f

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!