sjukt härlig dag!

2010-11-01 - 18:57:10 / 1 kommentarer ..


hej!

Känner att jag bloggar mycket. Men det är höstlov så vad ska jag göra?
Idag så va jag med Adam, min bästis från dagis som jag inte har träffat
på 10 år? Vi kollade på kort från när vi va små och sen bakade kladd kaka.
Så god blev den, men är man bäst så är man. Bara att jag råkade välta
mjöl burken innan vi skulle börja. Men i alla fall så har vi haft det sjukt kul.
Snackat skit, bakat, kollat på kort, tagit kort och haft sjukt kul!
Imorgon så drar jag hemifrån vid tio, ska till Värnamo (för första gången
i mitt liv tror jag) och träffa Jesper, kommer bli sjukt bra!
Mer blogg imorgon, när jag har vaknat eller något?
bild från idag på mig & adam :)
puss :)

Kommentarer
Barbiesbabyynuoalltid!(L) - http://barbiesbabyy.bloggplatsen.se

älskling!



fan gumman, börja lipa när ja läste din text, gumman förlåt! <33



jag vet vart jag har dig, o du vet att ingen någonsin kommer kunna ersätta dig!

du är allt och lite till!



inget ljus utan mörker

ingen natta utan dag

ingen erica utan frida

ingen ken utan barbie!



älskar dig

du är inte min bästa vän, du är inte min syster, du är inget sån, du är min twilling, min andra halva gumman!

jg vet att denna texten är den sämsta, för kommer fan inte på ngt bra att skriva, för de skulle ta år att skriva allt jag egenteligen vill skriva, men de får räcka med 3 ord

jag älskar dig !



FridaWiberg'mittallt'ochliiitemycketill ! <333

2010-11-01 - 20:13:21

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!