neh, men ah vi ogillar rubriker ! :o

2010-11-04 - 22:25:13 / 0 kommentarer ..


tjuue!

Jag sitter hos Jessica och vi har kul åt precis allt vi säger. Jag har
värsta huvudvärken. Men det fixar man lätt, eller inte. Vi håller på
att fixa oss, ska ta kort eller något sånt + äta popcorn och kolla film.
Men i alla fall så har jag vart med Jessica idag, gick på stan och sen
hem till mig, hämtade saker och stack till Jessica. Jag ska sova här
i natt. Gillas stort, så ah hade detta vart facebook hade ni fått övergilla?
Vi har inte träffats på sjukt länge, men nu så. Åh, jag saknar alla gamla
minnen med henne! Haha, alla i vintras och dom två sommrarnma jag
har spenderat med henne. Jessica Prinsessan Iles, gu' vad jag älskar
dig gumman! Vi har kul bara så ni vet en gång för alla! Ne nu ska vi
göra popcorn á la Frida, kolla film och ha myskväll med ansiktsmask och
sånt. Hoppas ni har det bra?
En bild på Jessica & Frida, så söta är vi ! ;*



haha, pusssss !


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!