let it snow! ♥

2010-11-24 - 15:57:16 / 4 kommentarer ..


heeyyy!

Det snöar som sjutton ute, men man kan inget annat än att älska det!
Var nyss ute och tog härliga vinterbilder, orkar inte lägga ut dom för
det blev rätt många. Ska leta julklapp till Jennifer tänkte jag, det börjar
ju närma sig jul nu. Vet nästan exakt vad jag ska köpa till henne, men
tänker inte skriva på bloggen eftersom hon läser den. Men kan ju skriva
vad jag önskar mig, faktiskt inte så mycket men man önskar sig väl
mindre och mindre för varje år antar jag.
ÖNSKELISTA:

presentkort på New Yorker, Monki, ginatricot, H&M, KICKS

smycken

smink

boddybutter från the body shop

ny bärbar data / pengar

Ja, ni ser ju att det inte är så mycket. Men hoppas på mycket presentkort
och smink, och mest på en data. Pallar inte ha mormors gamla fula sega
dator som knappt funkar. Ska leta runt lite på blocket och tradera. Förra
året fick jag ju min älskling - babyliss icurl, den är hur bra som helst!
fast funderar på att önska mig en vanlig plattis med. Men vi får se vad
som blir att ge och att få i julklappar detta år.
Jag hostar fortfarande sjukt mycket, det gör ont vid revbenen typ. Fy
tusan, skulle kunna lägga mig ner och skrika, men jag orkar inte.
Nu ska jag leta dator och julklappar.
puuusss

Kommentarer

Tihi, har du så rätt i (A) vet nog vad jag ska köpa till daaaaj bby ;* <3

2010-11-24 - 22:53:46
puss -

tkr du ska uppdatera mera :))))))

2010-11-27 - 10:48:14

åh body shop <3

2010-12-06 - 19:06:27

fin bild :)

2010-12-06 - 19:06:38

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!