just the way you are!

2010-11-11 - 17:59:44 / 0 kommentarer ..


hallåååå ?! :D


Okej, riktigt så glad är jag väl inte, men nästan. Jag har märkt att nästan alla mina rubriker är låt texter/titlar. I alla fall så är jag inte så pigg just nu faktiskt. Jag gick till skolan idag i alla fall. Var med på en lektion plus en kvar på NO-lektionen. Sen fick jag värsta huvudvärken. Fy satan i gatan vad ont det gjorde! Så jag frågade Stone om jag fick gå till skolsyster och ta tablett. Han tyckte jag kunde dricka vatten. Så jag förklarade att jag hade ett migrän anfall. Då fick jag gå till skolsyster, och fort skulle det gå. Men sen så var inte hon där, så då kom kuratorn och jag ringde
tusen gånger till mamma och pappa, men ingen svarade så jag fick gå hem från skolan, men skickade ett sms till mamma & pappa. Så jag sov och sen käkade, men kände mig inte bättre så vi ringde vårdcentralen. Var där från 14.05 typ, skulle ta blodprov. Frida + Blodprov = Tårar, Panik & Damp. Men det gick efter trettio minuter. Efter det fikade jag och pappa en snabbis fika på något place. Sen tillbaka, då var klockan tre, sen undersökning... Klockan blev fyra, springa mellan olika rum på vårdcentralen och sen fick jag tillslut tre olika tabletter jag ska ta och sen åkte pappa och jag hem. Tråkig dag iallafall! Igår var jag ju hemma med. Men jag stack till vip och hyrde film. Sen kom Jennifer till mig med massa godis och vi kollade på filmerna jag hade hyrt. Älskar henne, hon är min lillasyster! På kvällen så färgade mamma håret på mig. Det blev sjukt bra faktisk. Tror att ag är hemma imorgon med. Kanske blir KFUM med Jennifer på kvällen beroende på hur jag mår. Nu så kommer bild på färgningen.
pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!