jennifer berg - lillasyster ♥

2010-11-16 - 19:20:22 / 1 kommentarer ..


Jennifer Bambi Berg.

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, eller jo det vet jag men det är svårt att få ut allt jag vill. Jag vill inte göra det töntigt och ba: åååh hej jag älskar dig gumman du är allt, eller skriva värsta korta tekten som alla skriver om varandra Fattar du vad jag menar? I alla fall så vill jag få fram detta speciellt och inte bara skriva något snabbt. Så nu ska jag inte slösa mer tid på en 'ingress' eller vad man nu ska kalla det utan sätta igång på riktigt.
För det första vill jag bara säga tack. Tack för att du finns här för mig liksom och verkligen visar det. Är jag sur eller så dampar du verkligen om jag inte säger varför. Haha, det är nog bara du som kan göra det. Det är bara du som får damp för ingenting, eller på ms. Song HAHA! I alla fall så första gången vi verkligen träffades på 'riktigt' var på stan med massa folk, så sjukt kul. Efter det blev vi som systrar. Så kul som jag har med dig , asså så kul kommer jag aldrig få? När vi skulle sova över på studiedagen? HAHA, vi stack till ÖB och köpte läsk & godis - tjockisar är vi jaaoo, och sen hemma fick m & p värsta dampet. I skolan är du den enda som får mig att må bra, att ens vilja gå till skolan får du mig att göra. Skolan är deprimerande utan dig - speciellt spanskan! Skulle dö utan dig på dom lektionerna. Eller alla raster nät vi flummar lixom! Du är verkligen guld värd gumman och du vet att jag gör allt för dig (nästan i alla fall). Men jag är ju trots allt äldre än dig vilket innebär att jag får cykla utan hjälm före dig (men det göt vi ialf), jag får knulla lagligt före dig (!!) men jag kan straffas före dig. Men jag får moppe för dig, så haha fukku! Nej nu ska jag  vara snäll mot dig min mobbade hest. Du vet att allt kommer bli bra tillslut, du vet det hjärtat. Jag klarar mig verkligen inte utan dig! Du vet att du inte är allt - för du är lite till. Du vet att du inte är bäst - du är bättre än så. Du vet att du inte är älskad - för du är så sjukt älskad. Du vet alltid vart du har mig gumman, alltid! Du är min andra halva, så är det bara. Jag kommer alltid förlåta dig för allt du gjort mot mig, alltid. För du är min syster, systrar bråkar men systrar kommer alltid att vara systrar. Du vet att jag tror på dig, alltid.
We will fight, just because it's you and me who should be the best!



-Te amo - Jag älskar dig -  I love you -

Kommentarer

va gulligt skrivet :)

2010-11-19 - 19:29:32

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!