frida har en åsikt om homosexuella!

2010-11-23 - 18:21:20 / 2 kommentarer ..


okej, ny kategori men jag måste bara skriva vad jag tycker!

Jag satt och lyssnade på radion i morse och så hade en
reporter intervjuat några på en skola, det hade vart jätte
bra och så tills hon frågade vad dom tyckte om homosexuella.
Svaret blev ''Bögar är äckligt'' och dom sa det som att det
vore världens självklaraste sak typ. Jag satt där med min
chai och blev helt förvånad. Hur tänker man när man säger
att bögar är äckliga? Seriöst, det är vanliga människor
som är intresserade av killar. Hur moget är det då att säga
att bögar är äckliga? Ååh, jag blir bara så sjukt förbannad.
Det är som att jag skulle säga att Jennifer är äcklig för att
hon gillar snö bara för att jag inte gillar snö. Alla gillar olika
saker och så.
Personligen så tycker jag 'bögar' är sjukt underbara. Faktiskt
så är den enda bloggen jag följer (utöver mina vänner)
: Anton Kouba. En sjukt snygg kille, han är 15 år och öppet
homosexuell. Det är sjukt starkt att gå ut med något sånt,
jag tycker det är sjukt coolt att gå ut med något sånt. Jag
skulle inte göra det, för mitt självförtroende är nästan noll.
Anton är hur snygg som helst och har sån humor. Han är
verkligen något man ska se upp till inte typ sätta sig på knä
och typ hylla när han kommer, men ändå så ska man se
upp till pojken! Han är verkligen en favorit och jag klarar
mig inte utan en uppdatering från pojken!
Så dagens åsikt: JAG HAR NÅGOT EMOT ALLA SOM TYCKER ILLA OM HOMOSEXUELLA!


ANTON KOUBA - det finns ingen bättre!

Kommentarer
Hanna :) -

sjukt bra skrivet frida!

saknar dig gumman <33

2010-11-23 - 20:49:08

assa alla tycker ju olika och det är inte nått man kan ändra på, alla tycker liksom olika om bögar och det måste man få göra. Bara för du tycker det är okej att vara bög så är det la inget fel om nån annan inte tycker det och som sagt man har rätt till sin åsikt och tycka vad man vill. Själv tycker jag absolut inte det är fel att vara bög men jag tycker alla ska få tycka vad dom vill och har rätt till att tycka så.

2011-01-03 - 13:41:47

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!