don't stop believin'

2010-11-05 - 19:45:13 / 0 kommentarer ..


ah men tjaa ;)

Jag har tråkigt och lyssnar på musik, tänkte blogga för att
göra allt mycket roligare. Igår så stack jag ju till Jessica
och sov där tills idag. Vi hade sjukt roligt, men det har
vi alltid! Idag så stack jag till stan vid elva och bowlade
med familjen, käkade och sen stack tillbaka till Jessica.
Vi tog lite kort och så sen stack jag hem vid fem.
Jag har sjukt tråkigt, bara så ni vet? Så därför inte så
mycket att skriva om! Det känns föresten som att jag är
inne på min 111 månad med ont i halsen! Det suger faktiskt
sjukt hårt! Får se hur det blir med detta nu då, dom
har sagt att jag har stora halsmandlar. Vill inte operera
bort dom. Men måste jag så måste jag, sånt är livet.
Nu ska jag kolla tv under mitt täcke, det är ju så kallt !
En cover på en låt som världens grymmaste kille gör,
värt att lyssna på.

pussssssss'

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!