DHW, FILM & JULMARKNAD ! :D

2010-11-28 - 20:22:59 / 0 kommentarer ..


CHAAA, HEJ, TJUU & AH :)

Ah som ni kanske vet har jag vart sjuk hela veckan, eller nästan
i alla fall. I fredags gick jag till skolan, det gick väl hyffsat bra.
Fick tillbaka mitt svenska resultat på mitt reportage & bildanalys.
INTE EN ENDA KRITERIE SOM INTE VA IFYLLD! JAG ÄR BÄST!
Haha, kanske är något som man ska satsa på i framtiden?
Efter skolan vare hem och byta om, solosången och sen stack
jag och Jennifer upp till Burger King, efter det stack vi till DHW!
Så grymt var det, eller inte slutet men allt annat. Igår så städade
jag och hade myskväll med pappa & lillebror. Idag kom Ida hit,
vi har inte träffats sen i somras! Men vi va hemma här och flummade
sen stack vi till julmarknaden på stan. Mysigt värre. Kan ju säga
att jag har börjat använda min hårförlängning idag. Kommer bara
ha flätor i så fall. Nu ska jag dricka glögg med min familj!
Ah juste, saknar Sebbe allt för mycke! Imorgon ska jag sova hos
finaste, bästa, snällaste, snyggaste, underbaraste lillasyster!
pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!