xperia + ny data = happyface ! :)

2010-12-20 - 21:42:52 / 0 kommentarer ..


hej bloggen ! :)

Dagen har vart oerhört chill faktiskt för att vara den sista.
Vi har inte gjort något typ. Kollat på film, läst, käkat pepparkakor
och bara softat. Sen stack jag till stan och gymmade med Ida.
Sen hem, käka och åka upp till asex för att hämta min xperia
som har vart på lagning. När jag kommer hem så står min lilla
Jennifer med hennes mamma och pappa och sen så när jag öppnar
dörren stirrar hon på mig coh springer fram till mig. Jag älskar henne
hårt! Sen lekte vi barnlekar, mycket kul. Sen så käkade vi massa
pepparkakor och drack mjölk innan hon stack. Jag har dejtat duschen
och min nya dator med windows 7 och massa annat gott som pappa
fixat. Jag tackar och bockar! Imorgon blir det skolavslutning och sen
käka med massa gott folk! Börjar inte förens nio så det är chill!
Efter de sticker allt gott folk hem till John. Senare ska Jennifer slagga
här så vi ska dubbeldejta min säng och sen gråta lite till någon film.
Imorgon blir det blogg under en ny rubrik och massa goa bilder kommer
jag bjuda på! Nu ska jag dejta min säng. Så ha en till bra skoldag
alla ni som inte slutar imorgon. Så ska vi andra ha ett soft lov!



pusssss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!