trött som helvete ! :(

2010-12-11 - 22:19:24 / 0 kommentarer ..


godnatt alla bloggläsare!

Dagen har vart bäst, fikat & shoppat med Jennifer. Sen stack
vi hem till mig och bytte till myskläder och sen efter det kolla
på film och fikade. Jag har möblerat om lite i mitt rum och
total rensat allt. Nu står det en svart sopsäck mot en vägg.
Det tog bara några timmar, men det ser så sjukt mycket bättre
ut. Ska bara ta bort madonna tavlan, fixa lite svartvita kort
och flytta spegeln, in med en palm och sen är allt klart.
Nu ska jag sova. Imorgon så blir det att träffa Jesper, efter det
konsert som min lilla underbara bror är med i och sen
va med Jennifer, vet inte vad vi gör. Hon sova här
och på måndag är det Lucia, lite smått nervös....
saknar så sjukt...

pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!