the big change.

2010-12-30 - 10:27:06 / 2 kommentarer ..


nu är det dags för er att se hur jag har
förändrats genom åren. alla bilder är
inte så fina men jag vill bara visa er.
enjoy ! :)


vi börjar med våren 2007, långt blont naturligt hår. hade aldrig plattat
eller någonting....


sommaren 2008 när jag hade börjat i sexan hade jag
fortfarande blont naturligt hår, något kortare + plattat.


hösten 2009 KLIPPTE JAG AV MITT HÅR ! :'(
fortfarande lika naturligt & plattat.


den 4 februari 2009 skulle jag färga mitt hår för första gången hos frisören
jag ville ha brunt med liiiite röda toner och blonda slingor. efter 5
dagar gick färgen ur och man såg nästan inte skillnad på det blonda
och då ljus/blond/röda håret.


den 9 januari 2009 fick jag färga om håret, bara i den röd/bruna färgen.
även den gick ur och blev ljusröd......


den 27 januari fick vi en toning av frisören eftersom vi var trötta på
att det bara blev fel hela tiden. det skulle bli brunt, men blev svart....


våren 2009 hade färgen blivit ljusbrun/röd. fick massa blond utväxt
till sommaren.


sommaren 2009 hade jag vart på brittebo, orkade inte fixa mitt hår,
hade massa utväxt och håret var miffat.


efter brittebo 2009 fixade vi mitt hår blont hos frisören jag har idag.


hösten 2009 hade jag löshår....


februari 2010 färgade jag det brunt.


håret blektes av solen i thailand sommaren 2010


17 september tonade jag håret...


8 november tonade jag igen.....


25 december tonade jag igen och det är detta jag har nu.
de har börjar växa, och jag är stoooooolt. kommer aldrig mer tona
eller färga mitt hår.


de va min hår historia. pusssss.

Kommentarer

hahah, du kommer att göra något med det ändå ;) <3

2010-12-30 - 16:47:40

så söt du är :D

2011-01-02 - 18:05:57

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!