om nom nom ♥

2010-12-19 - 21:28:31 / 0 kommentarer ..


hej alla? :D

Helgen har vart helt underbar, speciellt igår när Sebbe va här.
Vi kollade på film och typ snackade massa och jag somnade
typ två gånger, som alltid när våra familjer är hos någon.
I alla fall så har dagen gått väldigt fort. Jag har bakat pepparkakor
sedan halv tre men min lillebror, vid tre kom mormor och
vi fikade lite och sen bakade jag och min lillebror pepparkakor igen.
Sen kom Ida lite efter fyra och vi bytte julklappar. Jag fick
väääärsta ringen, sjukt fin! Och en söt gosekanin. Ringen är
om nom nom! (♥) Sen bakade Ida och jag pepparkakor tills
degen var slut och gjorde sjukt fina pepparkakor. När degen
var slut så dansade vi helt underbart fult till jullåtar, och det älskas!
Tog lite bilder på min ring med lite andra smycken med. Ska
snart dejta sängen men först lite bilder.
bild på min älskade ring: den stora blaffiga (aa) och lite andra smycken. ♥
bild på min kanin ♥
tack för en sjukt underbar dag Ida, och tack för julklapparna ;)


pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!