ny åsikt påväg....

2010-12-08 - 19:56:27 / 0 kommentarer ..


halihallå!

Jag sitter just nu och gör min förbannade Svenska läxa så jag kan
bli klar med den och slippa göra den i sista hand imorgon, för jag
är ju en duktig flicka ni vet! Just idag älskar jag våran rektor, bättre
kan man ite få. Jennifer och jag satt i korridoren och såg ledsna ut
så gick han förbi och sa att vi skulle gå till våran sekreterare med en
lapp som han skrev:

'' This is a MR Varley cheek-up cookie.
  Voucher - Please. Give these young
  ladies a cookie! Dec 8 2010''

Så vi gick dit och fick två kakor var, så gulligt av han liksom. Så vi
blev väl lite gladare sen tror jag. Sen stack jag ock Jennifer ner på
stan och letade lucialinne, men slut överallt! Så jag stack hem och
pappa kom och hämtade mig när han slutade jag köpte lucialinne och
glitter på A6 sen handlade vi på Willys + jag lämnade in min xperia.
Har typ inga nummer på min gamla men får min älskling om 2 veckor.
För många veckor tycker jag! Nu ska jag skriva klart Svenskan och
sen kommer det kanske en ny åsikt.

pusssssss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!