juldagen, som alla andra juldagar

2010-12-25 - 13:11:43 / 3 kommentarer ..


hallå.

Jag hatar juldagen, och jag menar den verkligen fullt ut!
Man gör ingenting, bara sitter inne, kollar på sina julklappar
och glor på film och äter sig fet på julmat. Det stora felet
är väl att jag är för sprallig av mig, jag vill att det ska hända
saker hela tiden...

I alla fall så har jag spelat kinect med min lillebror och nu
har jag målat naglarna rosa med vitt graffiti över, vilket blev
nice! Sitter och kollar på tågbiljett till Alingsås, tror jag ska
dit nu i veckan, men vet inte riktigt än hur det blir. Om jag
orkar åka eller om jag stannar hemma. Men jag tror det blir
så. Sen kanske jag, Bernice och Jennifer shoppa någondag
och ha myskväll vilket gillas stoooort!

Bernice och jag har en plan fförresten, men jag kan inte säga
den, eftersom Jennifer läser min bloggish.

Nu ska jag hitta på något kul tror jag, eller hoppas. För vem
orkar spela cubecrash hela dagen?



pussssss


Kommentarer
idaslida -

hmm.. snygg ring i headern, vem har vart en sån snel hest och köpt den till dig? .. låt mig tänka.. ;D <3

2010-12-25 - 14:57:02

hmm, jaaag veeeet (aa)

det måste vart en super snelhest ! :) <3

2010-12-25 - 15:56:58
Jennifer Berg - http://bergknows.blogg.se/

wuuuuuuuuuuuuut!? vad har ni då för plan ? :O blir ju lite worried här :o <3

2010-12-25 - 18:09:28

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!