jag tror jag har någon sjukdom?

2010-12-16 - 20:57:17 / 1 kommentarer ..


hallåå.

Jag har inte gjort ett piss under hela denna veckan...
Känns sådär. Men jag har typ ont i kroppen, fryser,
är trött hela tiden och har ont i huvet hela tiden. Måste
vara något fel på mig. Jag sover nästan för mycket och
när jag vaknar och har vart igång ett tag så är jag lika
trött som då. Hmm, får se nu hur det blir på lovet om
det blir bättre eller sämre. I alla fall så har jag var jag i
skolan igår. För i tisdags så låg jag hemma med värsta
migränen. Det är bara imorgon och på måndag kvar i
skolan, sen avslutning på tisdag. Sen tror jag att det
blir käka med Jennifer. Idag så var jag med saknade
Jessica, guuu vad jag älskar den tjejen enormt!
Ne nu ska jag lägga mig i en gosig tjock tröja, läsa i
en bra bok och gosa mycket och sen dejta min underbara
säng. Min bästa vän helt ärligt talat, alltid varm och
skön, man kan alltid gråta i den och jag älskar min säng.
Älskar cheyen på bilden med, och alla andra som
gör mina dagar... Nu vill jag sova.
pusssss

Kommentarer

frågestund på bloggen!

passa på att fråga det du vill :)

http://josefinhagglund.bloggplatsen.se

2010-12-19 - 17:12:34

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!