girlpoweeeeeer ! ♥

2010-12-26 - 10:35:07 / 0 kommentarer ..


hej alla ! :) ♥

Jag sitter och myser helt för mig själv i mitt rum
som är något stökigt. Men jag lyssnar på musik
och fixar mig i alla fall. Just nu så är det
Slagsmålsklubben - Ovningskora som spelas för
fullt, jag vet att resten av min familj är trött
på den, för den spelas varje morgon med full
volym på spotify!

Ska snart ner på stan med resten av min familj.
Först stan och sen bio med min lillebror. Ska
se I rymden finns inga känslor. Alla säger att den
är bra, så får väl ge den en chans då. Efter bion
ska jag möta Bernice & Jennifer vid vårt favvo fik
som är Espresso House. Jag menar, vem älskar
inte det? Nu ska jag borsta tänderna, och dampa
på mitt äckelmjuka hår..... -.-


bild från Thailand sommaren 2010 :)


pussss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!