bad update...

2010-12-08 - 07:23:10 / 0 kommentarer ..


godermorgon!

Känner verkligen att jag inte är bäst på att blogga just nu. Men
jag orkade inte göra det i måndags och igår så skjutsade min
kusin hem mig efter skolan, jag käkade och pluggade. Jo det
är faktiskt så när man går i åttan och allt ska vara inne denna
veckan för att det är snart lov och på avslutningen får vi våra
första betyg. Jag är verkligen skitnervös! Men det är säkert
bättre än i Junedal. Här trivs jag i alla fall och det är mycket
roligare på lektionerna och så + jag får bättre på alla prov.
Är ju med i luciatåget och det är fullt upp med att köpa lucia
kläder, glitter och öva in allt så det sitter perfekt. Men idag
tar dom oss från alla lektioner. WOHOOOO! Känns helt bra
att skippa lektioner för att göra något man tycker om. Nu
så ska jag väl fixa mig och sen så drar jag till skolan.
För det är kul, bara fatt man har Jennifer, Bebe, Robin, John,
Kim & Wille. HAHA, vi är bäst på hela skolan, right?
pusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!