24 December - Julafton ♥

2010-12-24 - 09:25:50 / 0 kommentarer ..


godmorgon! ♥

Idag är det julafton, och det gillas hur mycket som
helst! Det är lixom dagen, den speciella dagen som
alla barn älskar. Inte bara för att tomten kommer
utan för gemenskapen! Julen är den mysigaste högtiden
på hela året tycker jag!

Jag sitter just nu och kollar ut på det tjocka snötäcket som
är hur tjockt som helst, lyssnar på Fairy tale of new york
och ska snart upp och äta julfrukost. Hur mysigt är inte det?
Jul faktrorn är hög här hemma hos mig. Vi har bakat
pepparkakor och julgodis i en vecka snart. Plus att våran
julgran är snyggast!

Nu ska jag upp och äta med min bästa familj!



god jul ♥


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!