15 dagar till julafton!

2010-12-09 - 18:19:06 / 0 kommentarer ..


shulluuu !

Idag har det inte vart en bra dag för jag har bara haft ont
i huvudet hela dagen. Tog två alvedon och sov i omgångar
i vilorummet. Sen var jag med på halva svenskan och gick
hem. Så jag har sovit bort halva dagen i skolan. Plus att jag
hostar sönder, funderar på om det är något som är fel där?
Hmm, har vart sjuk allt för mycket nu på den senaste tiden.
Men jag ska väl överleva skolan det är bara nästa vecka +
måndag kvar. Wihuuuu sen är det lov! GILLA, GILLA, GILLA!
I helgen så ska jag träffa Jesper, sen ska Jennifer sova här
på söndag för vi ska samlas i skolan innan 07:30 på måndag.
Då är det lucia och jag är nervös eftersom vi ska sjunga duett.
Men det kommer gå bra, ska våga mitt hår och fixa glitter idag
så jag kan bestämma mig hur jag ska se ut, det är ju liksom
LUCIA, jag är tärna och jag ska sjunga med Jennifer! Bättre
kan det inte bli! Imorgon är det sista övningen innan måndag.
Får alla ljus och så då. Kommer väl bli bäst på måndag.
Tre föreställningar och jag sjunger på alla! Gillas stort altså.
Nu ska jag hosta sönder mig + våga mitt hår. Jag är klar med
min novell och så, gillas för den blev bäst!

pusssssss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!